Hör av dig!
Vi vill att alla ska ha en Happy Workday. Våra möten är kostnadsfria och det finns alltid en specialist i ditt område. Lämna dina uppgifter så tar vi kontakt med dig!
Checka i att du inte är en robot tack!
Du måste godkänna för att skicka!
Jag samtycker att Rahmqvist får hantera mina registrerade personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Jag accepterar även Rahmqvists dataskyddspolicy
Tack [name], vi kontaktar dig snarast.
Tjänst
Finsktalande Customer Success Specialist
Ort
Lidingö
Tjänst

Servicehandläggare

ALLA FÖRTJÄNAR EN HAPPY WORKDAY!

Välkommen till Rahmqvists värld av innovativa produkter och tjänster för en bättre arbetsdag. I över 65 år har vi besökt miljontals olika arbetsplatser för att hjälpa våra kunder att göra sina arbetsdagar gladare, mer effektiva och hållbara.


Rahmqvist - Happy Workday from Eric Rahmqvist AB on Vimeo.

Mitt namn är Veronica Östberg och jag är Head of Customer Success Team och jag söker nu en finsktalande Customer Success Specialist där du tillsammans med härliga kollegor på kontoret på Lidingö, samt runt om i Norden kommer att jobba med service till både kunder och kollegor.
Min syn på ledarskap är taget mycket från idrottens värld där ord som respekt, delaktighet och lagkänsla är viktiga byggstenar och egenskaper. Jag är tillgänglig och lyhörd och tror på eget ansvar där drivet är att ständigt vilja utvecklas och lyckas tillsammans med teamet. Du kommer att gilla att vara en del av detta team om du är positiv, nyfiken och gillar dagar med många varierande arbetsuppgifter!

Vårt uppdrag är att se till att den dagliga verksamheten fungerar, ambitionen är att som team levererar bästa servicen till våra kunder samt att under resans gång utvecklas och ha kul ihop!

Arbetsuppgifter:

  • Vara organisationens servicespecialist och ansvara för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon, mail och chatt.
  • Genomföra finska översättningar
  • Ansvara för beställning av förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar.

Din profil:

För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter.

  • Arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
  • Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
  • God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
  • Kunskaper i ekonomi är meriterande

Egenskaper:

  • Du är vanligtvis känd för ditt lösningsfokus och höga servicenivå samt att du har en förmåga att strukturera upp ditt arbete och få saker gjorda
  • Du trivs i en roll där du har möjlighet att påverka och komma med idéer och förbättringsförslag
  • Du har en förmåga att snabbt ställa om och omprioritera vid behov, med syfte att ge bästa servicen till kunder och kollegor
  • Även om du klarar av att arbeta självständigt så är du en lagspelare som aldrig tvekar kring att hoppa in och hjälpa en kollega vid behov

Utöver det så hoppas jag på att du kan vara ett starkt tillskott i vårt team och bidra med glädje och positiv energi!   

Vad vi erbjuder dig:

  • Vara en del av ett innovativt och utvecklingsorienterat bolag
  • Tjänstepension
  • Trygghetsförsäkring, sjukförsäkring
  • Generöst friskvårdsbidrag

Praktisk information

Omfattning: Heltid. 
Start: Omgående. 
Arbetstider: 07.00-16.00
Plats: Lidingö (möjlighet att arbeta på distans några dagar i veckan)

Vi kommer att bearbeta ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig

Alla frågor kring tjänsten besvaras av Paula Torberntsson, Recruitment & HR Specialist
Tel: 0730 88 20 87 Mail: Paula.torberntsson@rahmqvist.com

Tillbaka till Join Us
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer
Avböj
Godkänn cookies