Det finns alltid en specialist i ditt närområde som kan hjälpa dig. Självklart kan du också kontakta vårt customer success team om du har frågor. Nära relation till dig som kund garanterar att vi kontinuerligt kan förbättra och innovera våra lösningar och produkter. Dina förslag gör att vi kan bli bättre.
Under mina sidor hittar du dina ordrar digitalt och kan även fördjupa din kunskap i just de produkter som du har beställt.
En kvalitetslösning ska det inte vara något fel på, men om det skulle vara så vill vi självklart åtgärda det. Vår support finns alltid nära till hands så du kan få hjälp med din lösning så snabbt som möjligt. Reklamationer görs på Mina Sidor, där du enkelt väljer vilken order och produkt det gäller.
Vi har sammanställt de mest ställda frågorna under en FAQ-del. Där hittar information om produkter samt övriga frågor så som leverans, betalning och support. Sök på ämnet, artikelnumret, produktnamnet du letar svar på.
För dig som ska betala förskott kan du betala antingen via Swish-nummer: 123 100 1601
eller till vårt bg 5624-0732 som inte kräver OCR nummer.
Glöm inte att fylla i ordernummer tillsammans med din betalning.
Telefon: 08-766 70 00
E-post: info@rahmqvist.com
Vi tror på personliga möten och långsiktiga relationer till våra kunder och samarbetspartners. Därför är vi också måna om att det ska vara lätt för dig att komma i kontakt med oss.
Värdshusvägen 7, Lidingö
Telefon växel: 08 - 766 70 00
E-post: info@rahmqvist.com
Eric Rahmqvist AB
Box 1
181 73, Lidingö